نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸ ب.ظ

۰

مدعیان قطبیت فرقه بازهم به جان هم افتادند

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸ ب.ظ


🔸با فوت نور علی تابنده در سن 96 سالگی به علت عارضه ریوی ، مشاهده می شود آتش اختلاف و تفرقه در میان دراویش برای تصحاب قطبیت فرقه بیشتر می شود و آن ها به اقسام روش ها برای تخریب یکدیگر متوسل می شوند.


🔸مدعیان قطبیت با استفاده ابزاری از آیات نورانی قرآن کریم و تفسیر به رای آن ها در صدد هستند تا مناصب معنوی برای خود بتراشند و با جعل و تحریف معنایی آیات خود را به دراویش تحمیل کنند.

  

🔸جالب  این است که این مدعیان دروغین قطبیت فرقه  نعمت الهیه گنابادیه ، توجیهات خود را مهم  و حیاتی جلوه داده و طوری وانمود می کنند که انگار قطبیت عالم امکان را در اختیار دارند !!!   


🔸 روسای فرقه نعمت الهیه  در کمال بی شرمی برای اثبات اباطیل و حفظ شأنیت پوشالی و انحرافی فرقه، از آیات نورانی قرآن کریم استفاده نموده و به دروغ دراویش را از عذاب الهی می ترسانند!!


🔸برخی از مدعیان قطبیت که به مخالفت همه جانبه با قطب فعلی فرقه پرداخته اند اقدام به ایراد شبهات عقلی درباره وی کرده اند که این مخاصمه ها ابعاد پنهان بسیاری را افشا خواهد کرد.


🔸  با ادامه این کشمکش جاهلانه روسای فرقه نعمت الهیه بر سر جایگاه قطبیت ، بر سرگردانی و آشفتگی دراویش بیچاره افزوده شده و به زودی چراغ مسلک درویشی توسط فقرای بیچاره خاموش خواهد شد.  


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۶
رضا شرافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی