نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۲۵ ب.ظ

۰

دراویش مروجان یوگا و بودا

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۲۵ ب.ظ

دراویش فرقه نعمت الهیه اجازه هیچ گونه تفکر و تعقلی در خصوص باورهای صوفیه ندارند و مانند یک موم بی اراده و اختیار ، دستورات قطب فرقه را بایستی مو به مو عمل کنند و چشم بسته بایستی تمام این باورهای انحرافی را یک طرفه در ذهن خود فرو کنند.

 

فرقه صوفیه نعمت الهیه گنابادیه با سوء استفاده و تحریف مضامین شریعت اسلام ناب محمدی ، ضمن تطابق با آموزه های انحرافی و جعلی برگرفته از آموزه های بودایی هندو شرقی به مریدان بیچاره آموزش می دهند.

 

روسای فرقه نعمت الهیه ، علاوه بر اینکه  فرقه جعلی خود را همواره اسلامی معرفی می کنند ، اخیرا به سراغ مکاتب هندویی و شرقی رفته و مشغول تعلیم وترویج باور های خرافه آنان شده اند.

 

مأذون خارج نشین فرقه نعمت الهیه ، به دلیل عدم توانایی و نداشتن حتی ذره ای تسلط بر مفاهیم اسلامی ، به یکباره با کنار گذاشتن تحریفات و برداشت های جعلی خود، به سراغ آموزش یوگا رفته است.

 

مصطفی آزمایش ، از مأذونین مورد احترام افراطیون فرقه نعمت الهیه ، مباحث سلوک تن و روان یوگا را شخصا با حرکات سخیف به صورت علنی و آشکار درفضای مجازی آموزش و ترویج می دهد.

 

فرقه نعمت الهیه گنابادیه، برای تحریف و مقابله با شریعت اسلام ناب محمدی، تعلیم و ترویج آموزه های مکاتب هندویی و شرقی را شروع نموده و با تربیت مریدانی که یوگی و بودیسم هستند، به دنبال این هستند تا بتوانند با اجرای توطئه های شیطانی خود، جامعه اسلامی را به تدریج در معرض تخریب و تضییع قرار بدهند.

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی