نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۵۸ ب.ظ

۰

دستخط‌ های جعلی نورعلی تابنده و فروپاشی فرقه

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۵۸ ب.ظ




📌با نگاهی به رفتار سران فرقه نعمت الهیه و بازتاب عملکرد آنان در میان دراویش، به راحتی می توان فروپاشی این فرقه را پیش بینی کرد. مریدان فرقه نعمت الهیه به هیچ یک از آداب و رسوم درویشی خود پایبند نبوده و هرکدام خودسرانه و براساس منافع شخصی عمل می کنند. 


📌 اوضاع امروز دراویش نعمت الهیه به قدری آشفته است که هریک از سران فرقه، ماذونین و مشایخ را با یک دستخط ساده، عزل می کنند و روسای فرقه با ارائه یک دستخط از نور علی تابنده ، به راحتی اقدامات نامعقول خود را توجیه می کنند. 


📌 برخی از سران فرقه نعمت الهیه خود را از قطب فرقه هم بالاتر دانسته و با خودشیفتگی تمام برخی از مشایخ فرقه را که نورعلی تابنده قبلا عزلشان کرده بود، دوباره عزل می کنند!!


📌نورعلی تابنده، قطب پیشین دراویش تا پیش از فوت این مقدار دستخط و حکم و امثالهم نداشت که حالا بعد از سه ماه از فوت او اسناد و مدرک به اسم وی در فضای مجازی منتشر می شود.


📌با گذشت سه ماه از مرگ نورعلی تابنده به علت عارضه ریوی درسن 96 سالگی، سران فرقه با دستخط های جعلی و ساختگی به جان هم افتاده و هرکدام برای شکست حریف، مدرک جدیدی رو نمایی می کند که صحت و سقم همه آنها  قابل تایید و تنفیذ نیست.


📌 مریدان بیچاره فرقه ،  بازهم قربانی توطئه های سران فرقه شده و اعتماد خود را نسبت به اقطاب و مشایخ فرقه نعمت الهیه، ازدست داده اند. 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی