نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۵۱ ب.ظ

۰

جسارت های دراویش به ملت ایران تمامی ندارد

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۵۱ ب.ظ




🔸یکی از استراتژی های دراویش فرقه نعمت الهیه این است که خود را مبرا از هر گونه خطا و اشتباه نشان بدهند و تمام اعمال و رفتار ناشایست خود را  به دروغ طبق شرع مقدس ، درست و صحیح جلوه دهند.


🔸 بعد از گذشت سه سال از غائله گلستان هفتم و تبیین نقش خصمانه دراویش فرقه نعمت الهیه در ایجاد نا آرامی و تخریب اموال مردم و در نهایت شهادت فرزندان این ملت، بازهم خود را مقصر نمی دانند.


🔸علی رغم آزادی کثیری از دراویش  زندانی براساس قضاوت عادلانه و رأفت نظامی اسلامی ، سردمداران فرقه نعمت الهیه ، بازهم درخواست سریع دراویش زندانی را دارند. 


🔸 اخیرا یکی ازسران فرقه نعمت الهیه در خصوص غائله گلستان هفتم ، مدعی شده است این ماجرا کودتایی بود که سلسله عرفانی گنابادی را از مسیراصلی منحرف سازند و قطب ساختگی وفرمایشی رابرای سلسله بتراشند.


🔸 بنابراین می توانیم بگوییم جسارت های دراویش به ملت ایران تمامی ندارد . روسای فرقه نعمت الهیه با تهیه و انتشار این گونه اباطیل می خواهند از طرفی مساله غائله گلستان هفتم را از ذهن مردم ، به انحراف بکشند و آن را یک امر عادی و ساده جلوه دهند و از طرف دیگر این واقعه فراموش نشدنی را ناشی از اختلافات درون فرقه ای بین دراویش مطرح نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی