نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۳۰ ب.ظ

۰


 با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی ، دراویش افراطی هم صدا با معاندین و مخالفین نظام جمهوری اسلامی فعالیت های سیاسی خود را دوباره شروع کردند. دراویش افراطی کما فی السابق عینا مواضع آنان را در صفحات مجازی خود منتشر می‌نمایند. 


 این در حالی است که براساس مسلک ساختگی و دستور اکید اقطاب و مشایخ  فرقه نعمت الهیه مداخله در امور سیاسی برای دراویش ممنوع است و آنان بایستی از هرگونه فعالیتی که حتی رنگ و بوی سیاسی دارد دوری کنند چه برسد به اینکه آشکارا در این میدان قدم بگذارند. 

 

 در حال حاضر، دراویش افراطی کاملا بر عکس این مطلب عمل می کنند و به صورت علنی در کنار فعالیت های مداخله جویانه در امر سیاست، اقدامات موذیانه خود را  هم برای سلب آسایش روحی و روانی جامعه پیش      می برند.  


  افراطیون مطرود از فرقه، از طریق انتشار اخبار کذب و سیاه نمایی های ناشیانه، می خواهند به بهانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، دراویش را در اردوگاه معاندین نظام انقلاب اسلامی ساماندهی کنند تا بتوانند بهره لازم را از آنان ببرند.


 به رغم این فضاسازی‌ها، روسای فرقه بدون اعتناء  به تحرکات خصمانه دراویش افراطی، مشغول ملاقات های خود با قطب جدید فرقه علیرضا جذبی هستند و هیچ واکنشی به فعالیت های آنان، از خود نشان نمی دهند. 


 بنابراین می‌توان گفت قطبیت علیرضا جذبی نقطه پایانی بر اقدامات آنها نبوده و نیست متاسفانه افراطی‌ها در سایه خواب خرگوشی قطب جدید برای سلب آسایش و امنیت جامعه وارد میدان شده و به عنوان بخشی از پیاده نظام دشمن در اردوگاه مخالفین انقلاب اسلامی خدمت می کنند. 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۱
رضا شرافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی