نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۲۴ ب.ظ

۰

مسلک فرقه‌ای میدان جنگ و جدال دراویش افراطی 


دراویش افراطی مطرود از فرقه نعمت الهیه، درزمان زنده بودن نور علی تابنده، از هیچ یک از فرامین و دستورات وی اطاعت نمی کردند و به آنچه که به نفع و صلاح خودشان بود پایبند بودند. 


بعد از مرگ نور علی تابنده به صورت کاملا خود سرانه و خودشیفته، با تظاهر و دروغ خود را در مسلک فرقه درویشی جای داده و خود را مرید محض قطب پیشین فرقه می دانند. 


 دروایش افراطی تا کنون با هیچ یک از مأذونین و قطب فرقه بیعت نکردند اما خود را ملزم به سلوک فرقه نعمت الهیه دانسته و  فقط گفتار و مکتوبات نورعلی تابنده را به عنوان راهنمایی های مفید و دستورات لازم الاجرا در فضای مجازی منتشر می کنند اما در فضای حقیقی کاملا بر خلاف آن پایبند هستند.  


اقطاب فرقه نعمت الهیه که آباء و اجداد نور علی تابنده بودند، در مکتوباتشان به کرات گفته اند:کسی که با قطب زنده بیعت نکرده باشد به مرگ جاهلیت مرده و تمامی اعمال او ابتر محسوب می شود. بین عمل شنیع زنا و نماز او هیچ تفاوتی وجود ندارد. 


نورعلی تابنده در مکتوبات و گفتارهای مکرر عینا  همین مطالب را بارها به دراویش بیچاره گفته بود اما در حال حاضر دراویش افراطی مطرود بدون هیچ گونه تبعیت و اطاعت از دستورات وی ، فقط ناقل و منتشر کننده این مطالب هستند.


ازنظر باورهای انحرافی و ساختگی اقطاب فرقه نعمت الهیه و بالاخص نور علی تابنده ،  هیچ یک از این افراطیون، درویش نبوده بلکه با ریاکاری های آشکار، مسلک فرقه نعمت الهیه را به میدان جنگ و جدال برای تحقق  اهداف خود تبدیل کرده اند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی