نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۲۳ ب.ظ

۰

دراویش افراطی در آستانه چهلمین روز مرگ نورعلی تابنده قطب پیشین فرقه نعمت الهی و نزدیک شدن به سالگرد غائله #گلستان_هفتم، دوباره به تکرار اباطیل و گزافه گویی روی آوردند و برای دراویش دسیسه چینی می‌کنند.


افراطیون با فضاسازی و شایعه پراکنی ضمن تلاش جهت ذهن شویی دراویش تلاش دارند آشوب آفرینی‌های چندساله اخیر خود و جنایات و خساراتی که بر سر مردم آورد‌ه‌اند را  از سر باز کنند. گویا آنها نبودند که دستشان را به خون سه تن از محافظان امنیت این آب و خاک آغشته کردند و آن‌همه دردسر برای جامعه فقری به وجود آوردند.


دراویش_افراطی مطرود، با انتشار مطالب جهت دار و خصمانه به دنبال مظلوم نمایی هستند. آنها تلاش دارند از قطب پیشین حمایت کنند و دستان ناپاک خود در آشوب آفرینی های گذشته را پنهان سازند تا بتوانند مقبولیت از دست رفته خود بین دراویش، را دوباره به دست آورند.  


 در واقع افراطیون مطرود با حمایت های منافقانه از #نورعلی_تابنده در نزدیکی مراسم چهلم وی، می‌خواهند نقش موثر او در ایجاد غائله گلستان هفتم را کم رنگ کنند. در حالی که به باورها و تفکرات انحرافی وی ذره‌ای اعتقادی ندارند اما شرایط آنان ایجاب می کند که اینگونه حمایت و تبعیت ظاهری خود را در مقابل چشم دراویش به نمایش بگذارند. 




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۸
رضا شرافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی