نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۳۷ ب.ظ

۰

 بازی جدید دراویش افراطی: سودجویی از نوشته‌های نورعلی تابنده

با گذشت 18روز از مرگ نور علی تابنده، قطب پیشین فرقه نعمت الهیه، دراویش افراطی با انتخاب گزینشی از صحبت ها و مکتوباب به جا مانده از وی، به گمان خودشان می خواهند از نور علی تابنده ، یک شخصیت اسطوره ای بسازند.





🔻 با گذشت 18روز از مرگ نور علی تابنده، قطب پیشین فرقه نعمت الهیه، دراویش افراطی با انتخاب گزینشی از صحبت ها و مکتوباب به جا مانده از وی، به گمان خودشان می خواهند از نور علی تابنده ، یک شخصیت اسطوره ای بسازند. 


🔻 دراویش افراطی در زمان زنده بودن نور علی تابنده به هیچ یک از دستورات مستقیم وی ذره ای اعتنا و توجه نداشتند حالا بعد از مرگش،ریز به ریز صحبت ها و نوشته های وی را بر پایه سناریوی ایجاد شکاف در میان دراویش، مورد تحلیل وبررسی قرار می دهند.


🔻 معضلات و مشکلاتی که فرقه نعمت اللهی در زمان نور علی تابنده به واسطه ضعف مدیریتی وی با آن دست به گریبان برای همه دراویش مشهود و عیان است اما دراویش افراطی به دروغ و بدون هیچ سند و مدرکی ادعا می‌کنند در زمان قطبیت نور علی تابنده تحولات مهمی اتقاق افتاده و بنیان فکری دراویش نیز تغییر کرده است و حتی از این فراتر رفته و ادعا دارند که تاریخ تصوف را باید به پیش و پس از نورعلی تابنده تقسیم کنیم.


🔻 دراویش افراطی مطرود از فرقه نعمت الهی، همچنان استفاده ابزاری و سودجویانه از نورعلی تابنده را ادامه داده و با تحریف و تغییر آثار به جا مانده از وی، قطب سابق را به عنوان مغز متفکر باورهای انحرافی و خصمانه خودشان معرفی می کنند. 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی