نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹ ق.ظ

۰

نورعلی تابنده ذره ای شرافت شغل وکالت را نداشت

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹ ق.ظ



🔸 از افتخارات بی مایه دراویش فرقه نعمت الهیه این است که قطب  پیشین فرقه، نور علی تابنده جز جامعه وکلا و حقوقدانان کشور است. نورعلی تابنده بعد از بازنشستگی از سیستم قضایی دوره پهلوی ، به درخواست وی برای صدور پروانه وکالت موافقت می شود و فعالیت حقوقی خود را اینگونه ادامه می دهد. 


🔸 در اسفند ماه سال 96 دراویش داعشی  با پیروی از  این قطب حقوقدان شان، اموال مردم را به طور وحشیانه تخریب کردند و مدت ها آسایش روانی و زندگی مردم را سلب نموده بودند. دراویش داعشی به پیروی از مشی و مسلک انحرافی قطب حقوقدان فرقه ، دستان ناپاک خود را به خون فرزندان ملت ایران، آغشته نمودند. 


🔸  اگر نور علی تابنده را بخواهیم  واقعاً حقوقدان بدانیم، پس به خوبی باید می دانست که مجازات جرایم ارتکابی دراویش داعشی خیلی بیشتر از اینهاست ، اگر ذره ای وجدان و شرافت شغل وکالت را در خود می دید، نسبت به محکومیت خفیف دراویش داعشی هرگز لب به اعتراض نمی گشود. 


🔸 بر اساس رأفت نظام انقلاب اسلامی، کمترین مجازات برای آنان در نظر گرفته شد اما نورعلی تابنده، بانوشتن نامه های مکرر و سخنرانی های خود درمیان دروایش و دیدار هایش با رجال سیاسی هم طیف خود، دائما زبانش به شکوه و گلایه مشغول بود. وی بدون اینکه خود را مقصر اصلی این آشوب آفرینی ها بداند، در برابر مریدان جاهل فرقه ، دائما به دستگاه قضایی انتقاد می کرد.


🔸 نورعلی تابنده، با عملکرد خصمانه خود از شروع انقلاب اسلامی تا زمان مرگش ، مایه ننگ و خواری جامعه وکلا بوده است. 


🔸 آیا شرافت شغلی امر وکالت چنین اجازه ای را به جامعه حقوقدان می دهد که با پایمال کردن حقوق انسانی جامعه، اهداف فرقه ای خود را به هر قیمتی که شده پیش ببرد؟؟ 


🔸 حضور چنین افرادی با اینگونه تفکرات انحرافی و مغرضانه در میان جامعه وکلا و حقوقدانان کشور ، مایه ننگ است.  


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی